Back to top

Hotline

Zajišťujeme servisní pohotovost certifikovaných specialistů s reakční dobou už do 1 hodiny od nahlášení a to v pracovní i mimopracovní dny, s následnou možností zásahu na celém území ČR v garantovaných časech již do 4 hodin od nahlášení. Poskytujeme telefonickou/e-mailovou podporu pro neakutní problémy včetně eskalace problémů na technickou podporu většiny světových výrobců, kam máme díky našim certifikacím nadstandardní přístup.

Služba HotLine je v běžnou pracovní dobu Po-Pá od 8 do 16:30 dostupná na telefonním čísle 475 238 155 pro smluvní zákazníky s uzavřeným kontraktem je dostupná dle rozsahu podpory a to až do nepřetržitého režimu 24x7.

Zákazníci s uzavřeným kontraktem mají rovněž přístup do zákaznického portálu, kde mohou sledovat stav řešení svých incidentů.